סדר היום
בנתיבותיה

הבוקר בבית הספר הינו "בוקר רך" אשר משלב מפגש בוקר, פעילות מווסתת לבחירה ותפילה, בנוסף לאורך היום מתקיימות שיחות אישיות עם תלמידות, וסיום היום עם סיכום יומי הנותן ביטוי לרגש.

מקצועות קודש

בית הספר שם דגש רב ללימודי קודש, חשוב לנו שהתלמידות ילמדו בשמחה, מתוך גאווה אישית על ייחודן והזהות היהודית בדרך תורה וחסידות.

רכישת שפה

רכישת שפה נעשית על פי השיטה המונטסורית, התלמידות מחלוקות לקבוצות בהתאם לרמה הלימודית של כל תלמידה.

המורה מבצעת הערכות לאורך כל השנה על מנת לבחון את קצב התקדמות הלמידה וההתאמה לקבוצה.

הלמידה נעשית ב"מעגל למידה", בזמן זה המורה מבצעת קבוצות הקניה קטנות לתלמידות, בהתאם לרמות השונות, ובמקביל בכיתה "מורה מרחפת" אשר עוזרת לתלמידות לבצע ותרגל משימות שונות אשר נמצאות במרחב הכיתתי במגשי עבודה.

מתמתיקה

לימוד מתמטיקה בגישה מונטסורית מאפשר לילדה להבין את משמעות המספרים והכמויות בעזרת אביזרים פשוטים, שתפקידם לפתח את היכולות האנליטיות של הילדות באופן לא מאיים ולהנגיש את יסודות המתמטיקה השונים בדרך מרגשת ומלהיבה.

אנגלית

השיטת המונטסורית מאפשרת לקחת את החשיפה לשפה לעומק כבר מחודשי החיים הראשונים ומאמינה ביצירת סביבה משחקית-חוויתית, מובנית לצרכים ומדויקת ליכולות של התלמידות, כדי להניח יסודות איכותיים לשפה מדוברת, כתיבה וקריאה בעתיד.

מרחבי אומנות

מרחב אומנות הוא מרחב בו התלמידות באות אליו לצייר בראש שקט או ביחד עם חברות, לעבוד ביחד עם חברה, לצבוע רהיט או ליצור משהו לבית. מרחב זה מאפשר לתלמידות בועה של שקט אשר מאשרת רגיעה, וויסות ועבודה פנימית.

מרחב מוסיקה

התרומה של לימודי מוסיקה היא משמעותית גם עבור מי שבסופו של דבר לא מנגן על במות….

היא למשל מאפשרת פיתוח של קואורדינציה, פיתוח דמיון ויצירתיות, פיתוח יכולות למידה, התמודדות עם קשיים ועם אתגרים, עמידה בהצלחות וגם בכישלונות, התלמידות רוכשות הרגלי עבודה ולמידה.

מדעים
וגאוגרפיה

הלמידה בתחום זה נעשית על פי עקרונות
שיטת PBL, ,למידה מבוססת פרויקטים
(Project Based Learning)

זו שיטת הוראה חדשנית, שיטה ממוקדת יותר המאפשרת לתלמידות ללמוד תוך כדי חקירה.

כשורי חיים

אנו מאמינים כי כשורי חיים מאפשרים לתלמידות להיות עצמאיות, וכצמאות זו מאפשרת בטחון ודימוי עצמי, מעלה את תחושת המסוגלות ומאפשרת התנהלות
בטוחה ושמחה יותר בעולם.

לימוד כישורי חיים לפי גישה מונטסורית מאפשר לתלמידה עצמאות בפעולות היומיומיות שהיא רוצה לבצע כאדם פעיל בהתאם להתפתחותה האישית.

כשורים חברתיים

פיתוח מיומנויות חברתיות, ובמיוחד היכולת לקיים אינטראקציה הולמת עם בני הגיל ועם מבוגרים, נחשבת זה מכבר להיבט מכריע בהתפתחות ילדים.

רכישת כישורים חברתיים על ידי התלמידים חשובה להצלחתם לקיים קשרים חברתיים בתוך בית הספר ומחוצה לו ולהשתלבותם בעולם.

תזונה ובריאות

לתזונה נכונה תפקיד מרכזי בהתפתחות האדם
ובשמירה על בריאותו.

התפרצות נגיף הקורונה הביאה לשינוי אורח החיים, לרבות שינוי בשגרת היום-יום הכוללת שהות ממושכת בבית, אשר משפיעה על הרגלי האכילה. צו השעה הוא לחינוך לתזונה ובהטמעת הרגלי אכילה בריאה.